trečiadienis, spalio 10, 2007

Be cenzūros

Atleiskit,bet nesusilaikiau neužrašius šių topinių nusišnekėjimų ir šeip žmonių nusispangimo;DDD


--->"et, jūs, vietiniai emigrantai." --->"Ūkininkas pragėrė kiaulę, karvę, arklį, žmoną ir kitus gyvulius"
--->(Sepultūra per koncą)-"... you know what time it is?! it's time to fuck shit up!!!!" --->topiniai mūsų pažystamų žodžiai: "As galvojau, kad siandien yra vakar, o pasirodo siandien yra rytoj" - Giedroidas.
"bl*t vakar taip norėjau prisigert, bet trukau" - Giedroidas.
"Dievas mata aš ti negeriu aš gydaus" - Pyzius (kilkim zaibu 2007). --->(per skype pasirodo galima ne tik susirašinėt,bet ir dainas išdainuot):
K says:
tu nezinai netycia turku marsa ta klasikini kas sukure?
K says:
nu zinai ta kurini ;]
K says:
ta tarara tarara tarataaaaa
K says:
ta ta tara rara rara
K says:
nu mazdaug taip skamba ;]
laumė ragana says:
kur dar pam paraaam paskui,ar ne tas?
K says:
;]]]]]
K says:
ne....
---> "aš POXUJ, man PANKAS." --->" Baisu yra pergerti , bet nedagerti dar baisiau." ---> "Jeigu žodyje MAMA pakeistume keturias raides, gautųsi ALUS" ----> ''Kuo lazda geriau už vyrą? Lazda turi 2 Galus.'' --->(Kaliausės frazė:"Boba yra ne zmogus ir net ne zmogaus draugas, nes zmogus savo draugu nepisa." --->"rūkyt rūkysiu,bet gert nemesiu" ---> birchen drochen masazhiren funf minuten kaifen vielen;D -->"Deutschland, Deutschland uber alles, sitiek bobu visos kales." Ir daug kitų...Tiek prisižvengiau...Tfu,blem.Beje,vienoj vietoj ir mano išmintis kažkada pasakyta yra;> Neatspėsit kokia... :P