pirmadienis, spalio 15, 2007

Antipop's

Viskas prasidėjo nuo penktadienio,kai "šventem savaitgalio pradžią".Tupim kaboke,skambina tėvukai...Ir aš sakau-"varau rytoj Utenon".Poto staigiai persigalvojau ir sumaniau i Suvalkiją nulėkt,bet dėl kai kurių žmonių kvailų principų ten nesigavo nuvykti.Ryte kaip ir išsiruošiau Utenon bet staigiai persigalvojau ir su Stackano mašina patraukėm Kauno link.Atvažiavus sustikau su Kauno chebryte "Antruose namuose". Ten paėmiau labai pižoniškai sau bbyyg bokalą(ten litrinis alaus bokalas TIK 7lt!!!)Tada visi skirstėsi ir nežinojau ką daryt,nes ANTIPOPSUI pinigų nebuva.Parašiau Arvydui ,nes gurdėjau anas su MANDRAGORA koncertuoja.Na taip gavosi,kad gavau kvietimą iš jo ir įėjau kaip "pana" jo.Nes ten nuo 18m įleidinėjo tik...Na,bet manęs net neprašė to dokumento,bo aš atrodau kaip boba pagyvenus;DD Smagu...Visi tokie nematyti ir gražūs;D Poto sustikau pažįstamus.Mandragora pradėjo grot.Netikėtai pergrojo Slayerių koverį,buvau maloniai nustebinta.Pačiam galui buvo Thundertale. Gera buvo juos vėl girdėt."Lietuvos broliai į karą išjojo","Mes dar turim jėgų"...Huh..:> Pataisė man penktadieninę nuotaiką subjurusią ir šeštadienio rytą šaltą ;D
Tadu išvariau pas Rytį pernakvot(4val.ryto;D)Nelabai ten miegot išėjo...Bijojau užmigt ir pramiegot,nes norėjau greičiau namo grįšt.Na,biskį užmigau ir apie 12-13val.vežė jis mane stotin ir jau keliavau namulio;] Nusmigau vos grįžus,o pirmadienį,t.y.šiandien neėjau mokyklon,nes nebuvo visiškai jėgų:> Smagus savaitgalis ganėtinai,tik biškį nusivylus kad nenulėkiau vienon vieton ir nepamačiau kai kurių žmonių...Bet tiek tos,smagu:}