trečiadienis, spalio 10, 2007

Apocalyptica OMG

Tai buvo kažkas nepaprasto.
Viskas prasidėjo su apšildomaja grupe STAM1NA...Kažkoks grindcore.Nelabai jie man.Kažkaip strykčiojo kaip utelės ant scenos,krykavo ,ant to ir baigėsi.(Nors gitaristas labai žavus buvo.Blondinas:> ;D)
O poto pertrauka pusvalandį.Nieks nesitraukė,visi laukė ,kad kiti jų vietu neužimtų;D Buvau prie pat scenos ir viską mačiau.Iš to nervo sumanėm labai negražiai pasielgti ir užsirūkyti UTENOS pramogų arenoje.Na ,kadangi salėj buvo užleisti dūmai,tad nelabai ir skirėsi kur nuo cigarečių,o kur ne .(Beveik ;D) Nualpo vienas žmogus nuo oro stygiaus.Poto oro visiškai nebuvo, viršuj buvo labai "geri" ventiliatoriai.(Faaak!)
Na,užgęso šviesos,prasideda efektai.Pro įspūdingai išdrožtas kėdes kaip (kaukolėkai) švietė šviesos.Pasorodė JIE.wOHO.Kas verkt,kas klykt,kas šeip apšalusiais snukiais(kaip aš)Žodžiu...Kaip užvarė...Blin.Tik ,kad kažkaip violančelių beveik nesgirdėjo.Užgožė bugnai viską.
Bet tai,va..."Master of puppets","Seek & Destroy","Bittersweet","Hope" skambėjo,bei kiti kūriniai.Kažkas nepaprasto.Nors Ferrum.lt visi kalba ,kad nieko įpatingo,galiu pasakyt, kad labai klysta,nes vien pažiūrėjus kokie jie atsipūtę scenoj,šypsosi...Vien dėl to jau ble,respectas.Jūs, poseriai, blin:EAT VOMIT,DIE WELL!Susikiškit savo narcizizmą šiknon.Satan will choke you.Nestumkit čia.Ok,mano įspūdžiai baigėsi.Galėčiau dar rašyt ir rašyt.Daug ko nepaminėjau,bet lakiu aš kūbą tvarkyt.
Pasiskaitymui,žmonių nuomonės čia.