sekmadienis, rugsėjo 02, 2007

Rugsėjo pirmoji,filmas,Mamontavo koncertas ir MENTAI

Jo...Nuėjau i šūlę ,niekas nepasikeitę,bet tokie pat savi ir šilti:) Tik kaip visada atmosfera šios mokyklos nera labai jauki...Yra tikrai gerų mokytojų,bet...Žodžiu.
Po visos "ceremonijos",su klasiokais ėjome i kiną.Žiūrėjome- "Kambarys 1408" ,nerealus filmas,siūlau pažiūreti siaubo filmų megėjams ir S.King'o knygų fanams.(Tarp kitko ,filmas ir yra pastatytas pagal S.King'o knygą)
Na,o vakare ėjau i Mamontavo koncertą.Susitikau senai matytus žmones,tai šiek tiek pasilinksminom,pasišokom.O tada patraukiau namo.Ir taip įvyko,kad manęs vos neišsivežė į mentūrą;DDD smagiausias dalyas.kad šiandien juokinga,vakar tai buvo baisoka "šiek tiek".Bet kadangi mentas buvo ne darbo metu,aš jį apšaukiau ir pasakiau,kad neturi teisės daryti nei kratos,nei juolabiau mane kažkur vežt.Tai ėmiau dėstyt savo litaniją,jis neištvėrė mano "protingų" sapalionių ir mane paleido. Jau ką moku tai moku-gerai moralizuot(išprotėt tada galima) :)
Na,o viskas baigėsi taip,kad aš nuėjau pas draugę,mes atšventėm rugsėjo pirmąją ir aš nuėjau miegot...Muahahahaha;]