penktadienis, rugpjūčio 31, 2007

Ferrum Rustas buvo nerealus!


Na,ką:))) Mano feisas kupinas džiaugsmo ir susižavėjimo. Negaliu apsakyti kaip buvo šaunu ir nerealu.
PRADĖSIU NUO PRADŽIOS.Taigi,atvykau.Susitikau savo stovyklos buvusį vadovą-Arvydėlį. Taigi,pasišnekejome apie stovyklą,koncertą...Ir žiūriu-eina ROTTING CHRIST'ų vokalistas...Na,žinoma aš nesusitvardžiau ir persimetėm keliais sakiniais.(Na,o ką šnekėjome tai lieka tarp mūsų:}) Tada pastebėjau ,kad angliškai susišneket man yra žymiai lengviau nei maniau.(kuom labai džiaugiuosi);D
Toliau...Na,jau pradėjo įleidinėt žmones. Tad įėjau,pasidėjau kuprinę.Atėjo draugas ir pasakė kad buvo pamiršęs nupirkt gimtadienio dovaną,tad dabar galiu išsirinkti belenkuriuos marškinėlius.Na,ieškojau DIMMU BORGIR bet mano dydžio nebuvo ,tad biškį nusivyliau.NA,užtai gavau OBTEST marškinėlius.
Prasidėjo koncertas...Sugrojo CRIONICS>(black/death metal.Lenkija).Nesakyčiau jog mane sužavejo.Tai maniau,koncertas bus šuniui ant uodegos.Poto grojo INCANTATION(death metal.JAV)Na,tie tai neblogi,neblogi...Stovėjau ir šypsojausi.O tada- ROTTING CHRIST.(black/gothic metal.Graikija)O DIEVAI švenčiausi.Jie tobuli.Na,ir ne ką blogesni KRISIUN>(brutal death metal,Brazilija)...Vo ten tai buvo šakės.Atsihadbangin'om,atsitrypėm,atsišokinėjom...(Ryt su sprandu šakės bus;>)Brutalas nerealus;]]
Na ,o pabaigai komentarai apie garsiąją aparatūrą ir Mulen Ružo salę.Kadangi,kiekviena grupė atsivežė savo aparatūrą...Pirmą kartą gyvenime Mulen Ruže garsas buvo geras!(aplodismentai...Clap,clap)Tik per ROTTING CHRIST vokalas šiek tiek slabnai girdėjosi.Bet tai dzin.Kaip rugsėjo 1d.,labai gera atgaiva sakyčiau.