sekmadienis, sausio 06, 2008

Naujieji

Woohhoo... Žodžiu,naujieji nepakartojamai tragiškai fantastiškai nuostabūs;DD Supraskit kaip norit.Noriu ačiū pasakyt visiem: vakaro veteranui - Vovkai(Vovan) buvo mūsų žvaigždė(Topinis žmogus su savo prikolais).O rytinis Šaibos pasirodymas buvo nepakartojamas ,tad dėkui už rytinio juoko bangą. Dėkui Lapinui už ...Hmm. Matyt užtai ,kad mane "globojo":D Mano mielosioms :Neringai,Karolinai,Diemantei, Linai, Irmai už tai , kad kentėjo visą vakarą ir naktį beklausant mūsų visų blevyzgų ir nesamonių.Pauliui ,kad neatsisakė tokios beprotiškos chebros ir važiavo kartu,bei žinoma-pamalonino Irmą;> Ir pabradiškiams dėkui .Net nežinau už ką ;D.Ai Kęstui už tai,kad neprieštaravo ,buvo neutralus ir ,kad kartu dainavo -Ne tau Martynai mėlynas dangus.;DDD Tik davai mažiau keikitės. Prisiminus tą vakarą tai...Visi užlūžę ,o aš pilna energijos pasiėmiau savo fleškutę.Ir aš su savo ištikimąja sese Neringa tvojom.Bet kažkodėl ta fleškutė nemažėjo. Cha,linksma bent man buvo. Reik įamžinti viską.